Sovmorgon

Imorgon får jag sova ut :) Haha egentligen var det inte så länge sen, men har stigit upp kl 6.00 sen i fredags så börjar bli ganska trött på det. Imorgon är oxå den första officiella pack-dagen. Ska börja lägga fram allt jag ska ha med mig. Det kommer nog bli sjukt mkt, då jag brukar ha en förmåga att ta med saker som "kan vara bra att ha".... Men nej, det är ju faktiskt inget U-land jag ska till, så ska försöka hålla mig under 20 kilo i de båda väskorna. Man vill ju inte riskera övervikt!
Fick precis mejl från familjen i Boston :) Det känns skönt att få lite livstecken och det är kul att höra att de är sooo excited över att jag ska komma.

Just nu väntar jag på att Philip ska komma hit. Vi och pappa ska äta pizza ikväll, och känner jag mig själv rätt så kommer jag nog slockna ganska tidigt framför en film i soffan. Men först ska jag ut med Molly, gäller att passa på nu när regnet verkar borta... 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har packat en väska halvfull och den väger bara 15 kg, bra va?? :)

2008-08-04 @ 08:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0