13 dagar kvar...

Först och främst förlåt för min dåliga uppdateringVet inte riktigt vad jag ska skylla på, men har haft annat för mig helt enkelt... Vad har då hänt de senaste två veckorna? Här kommer en liten lista:

- Stockholm med besök på Amerikanska Ambassaden
- Jobb
- Jobb
- Segelstorp (sommarstugan)
- Träning!
- Pattys going away party
- Jobb
- Philip
- Bio x2 (har sett SATC två ggr nu, eftersom jag somnade första xD)

Jag hoppas det blir ändring på mitt dåliga bloggande, men om inget händer, så kan ni följa mig på resdagboken. Ska försöka uppdatera där oftare, i alla fall när jag kommit iväg! Har inte riktigt bestämt om jag kommer att skriva både där och på bloggen...

Så till det som finns med i alla mina tankar just nu... Om två veckor har jag åkt! 

Jag pratade med min värdmamma häromdan :) Hon verkar supertrevlig och påstod att alla var jätte excited på att jag snart skulle komma dit. Till och med deras grannar :P.
Jag ska ta tåget från NY torsdagen den 14 augusti kl. 4.18 pm och hoppa av på ROUTE 128 19.49 pm. Då är jag framme i Boston, och familjen där med så många barn som är vakna :)

Idag ska jag luncha och ge en sista hejdå-kram till Patty. Hon åker tillbaka till USA i morgon bitti! (För er som inte vet så har Patty varit i Sverige i drygt ett år som amerikansk utbytesstudent).


Jag och Patty
 
Kommer att sakna dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0