Mysig tjejkväll

Just nu ligger jag i min säng och skriver, samtidigt som jag försöker döda en sjukt jobbig mygga som surrar omkring mig. Imon ska jag upp tidigt, jag börjar jobba halv sju :( Men det är bara att bita ihop, för sen ska jag antagligen till Segelstorp. Smsade med Maja innan, och dem  åker också dit imon :D Det ska bli skönt att komma ner och få lite riktigt sommarlovs-känsla.

Ikväll har Pauline, Patty, Linn, Sofie och Josse varit hos mig och ätit tacos. Jag är fortfarande proppmätt! Det var kul att träffa alla igen på en mysig tjejkväll :). I och för sig hade vi lite besök av det motstående könet då Philip hjälpte mig med hackandet innan (älskar dig hun <3), men efter maten stack han till Cnott för att spela poker. Så det kändes ändå som en tjejkväll...

Efter mat och kladdkaka med grädde var allas magar supernöjda, en hel del byxuppknäppande förekom (nämner inga namn xD), och vi begav oss till datorn för att kolla på bilder på den familj som kommer bli "min" fr o m 14 augusti. Ju mer man pratar om nästa år, ju mer nervös men samtidgt mer förväntansfull blir man. För tillfället måste min hjärna ha panik, med tanke på alla olika känslor och funderingar som snurrar runt. Om fem veckor är jag där!!

Nu ska jag sova - Godnatt

Kommentarer
Postat av: Soffski:D

haha fick du dö på den? jädra surrande från den asså;) tack så mkt för en mysig kväll broder:D måste vi göra om igen.. snart! ska försöka få bort mina föräldrar:P ahhaha ååhh segelstorp:D så mysigt:)hälsa maja<3<3

2008-07-13 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0