Typiskt

Jaha, idag ställde jag klockan på 08.20 för att, hör och häpna, ut och springa. Och vad händer itne, jo när jag väl dragit mig ur sängen så ösregnar det ute. Så himla typiskt! Det är kanske inte meningen att jag ska träna :) Men känner att jag måste börja igen,  kommer knappt ihåg sista gången jag rörde på mig (tror det var någon vecka innan midsommar) :S.
Familjen jag ska till i USA verkar vara väldigt hurtiga. I ett mejl skrev dem att de äskar den här tiden på året när det är ljust så tidigt, för då brukar de gå upp och springa vid halv fem på morgonen! Så jag känner nog att jag borde börja träna innan, så att jag fortsätter med det over there. För vem vill bli en tjock amerikan?!

Kommentarer
Postat av: Philip

haha! "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

<3

2008-07-14 @ 14:28:34
Postat av: Jennie

håller med dig Anna, palla regn lixom:P men visst borde man nog lätta in en stöt snart. Ska bara kurera förkylningen först och det kan ju ta ett tag:P haha

2008-07-15 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0