Hejdå-dag nr. 2

Kom precis hem från Amanda efter ett sista hejdå :( Imorgon sticker hon till USA för att vara au pair ett år i Chicago. Konstigt nog känns det inte så konstigt, men det beror nog på att vi förhoppningsvis kommer att ses igen inom tre månader :D. Vi har planerat att hon ska komma och hälsa på mig och Jennie i Boston i oktober någon gång, hoppas våra planer går i lås!
Efter god mat, flagg-på-klistring och presentöppning var det till slut dags att säga hejdå. Sofie tog det hårdast, eftersom hon inte kommer att träffa Amanda på ett helt år (!). Men efter mkt övertalning verkar det nästan som om hon kommer att komma och hälsa på i USA ändå nu :D 

Ännu ett avsked får mig att inse att min hejdå-dag inte är långt borta... exakt fem veckor och en dag idag. Måste säga att det är blandade känslor!

Ha det nu kanonbra i staterna i Amanda! Vi ses snart och lycka till :D


Jag och Amanda på studenten

Kommentarer
Postat av: Jennie

snyft snyft snyft:( Men yeah yeah yeah:)

2008-07-07 @ 11:40:49
Postat av: Soffan

2008-07-07 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0