Hejdå-dag :(

Jaha, då var dagen kommen; idag är det dags att säga hejdå till Linn som sticker till Stockholm... Hon ska vara där i sex veckor och jobba som barnflicka. Jag tycker det är tråkigt att hon ska åka, men en bra mjukstart på allas avresor.. Hon kommer ju snart tillbaka :) Det blir värre när man ska säga hejdå för 13 månader :( .
Igår var Jennie, Linn, Philip, Robert och Sofie hos mig. Vi spelade rappa kalja och kollade fotbollen. Sverige var kanske inte så dåliga ändå, med tanke på att Ryssland slog Holland :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej där!!!

boston är en kanon stad.. älskar verkligen den!!! men jag såg att du bara är 18år så jag vet itne riktgit vad jag ska säga för det finns nästan inga 18års ställen om du ska ut.. men det finns ju annat att göra =)

vart i boston ska du bo?

2008-06-23 @ 03:43:49
URL: http://maddeliska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0